sobota, 16 kwietnia 2011

Hello World!

Starzy ludzie powiadają, że jeśli wchodzisz do obcego domu, to głośno powiedz: Dzień dobry!
Zatem witam wszystkich obecnych tutaj, tymi pełnymi wdzięku i kurtuazji, słowami: Dzień dobry, jestem 57KerenOr.
Po pierwsze, nie wyrządzaj szkody Panu Bogu.
Zapytacie zapewne: ``Jak można zaszkodzić Panu Bogu, czy jest w ogóle możliwe takie stwierdzenie?``
Zatem, w kilku słowach wyjaśnię, co miałem na myśli.
W Ewangelii, według Mateusza, czytamy:
"Drugie podobieństwo przełożył im mówiąc: Podobne jest królestwo niebieskie człowiekowi rozsiewającemu dobre nasienie na roli swojej. A gdy ludzie zasnęli przyszedł nieprzyjaciel jego, i zasiał kąkolu między pszenicą i odszedł."
(13:24-25).
Dzidzania, to jest taka, bliskowschodnia roślina, bardzo podobna do pszenicy.
Nasze tłumaczenia, posiadają słowo: ``Kąkol``.
Celem tegoż bloga, jak i podstawą mojego życia, jest walka, (oczywiście słowna), z nieprzyjacielem, który pod osłoną nocy, przyszedł na pole Mojego Pana i zasiał fałszywą naukę.
Powiecie, że jestem egoistą!
Nie!
Przecież się przedstawiłem: Jestem 57KerenOr!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz